برند نوت

برند آرایشی نوت ساخت کجاست؟

اصلیت محصولات آرایشی برند نوت


Note برندی چند ملیتی است که دفتر مرکزی و کارخانه اصلی آن در منطقه آزاد تجاری و اروپایی ترکیه واقع شده است. بیشتر محصولات این برند در کارخانه واقع در شهر آلتونا تولید شده و بقیه محصولات این برند مانند مدادها در کشورهای اتحادیه اروپا تولید می‌شوند. برند نوت صادرات خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و هم اکنون در بیش از ۵۰ کشور جهان حضور دارد.

برند نوت در یک نگاه


محصولات برند نوت الهام گرفته از اشتیاق به زندگی کردن، احترام به این زندگی و زیبایی است. نوت، مدافع حیوانات و طبیعت است و در محصولات خود از هیچ فرآورده حیوانی استفاده نمی‌کند. این برند، محصولات نوآورانه و قابل اعتماد را با احترام به ارزش‌های همه اعتقادات تولید می‌کند. متخصصان پوست و آرایش نوت، این برند اروپایی را به سوی فراتر از استانداردهای تقاضای مواد آرایشی در جهان هدایت می‎کنند و محصولات آن کاملا مورد تایید درماتولوژیست‌ها هستند.

ویژگی‌ های برند نوت

چرا برند نوت؟


برند نوت دارای ۴ ویژگی منحصر به فرد در میان سایر محصولات آرایشی است.

برند ترکیه‌ای نوت دوستدار طبیعت، دوستدار حیوانات، فاقد پارابن و بدون تست حیوانی است و همچنین محصولات آرایشی این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصولات سلامتی را در کنار زیبایی به پوست شما هدیه کرده و تمام چشم‌ها را بر روی زیبایی شما متمرکز خواهند کرد.


دلایل انتخاب برند نوت

سابقه برند نوت

بیش از ۷ سال تجربه برند نوت در تولید لوازم آرایشی

تجربه برند نوت و فعالیت‌ های آن

برند نوت با سابقه‌ای نزدیک به یک دهه در تولید لوازم آرایشی، با تمام خواسته‌های روز دنیا آشنا شده و در این مدت سعی کرده است که با ارائه محصولاتی کاملا ایمن، باکیفیت و دوستدار حیوانات در میز آرایش شما ظاهر شود. از فعالیت‌های این برند در این زمینه می‌توان به کمپین NOTEstedonanimals# یا تست حیوانی ممنوع که هم اکنون نیز در جریان است، اشاره کرد. برند نوت، برندی خلاق، پایبند به کیفیت و دارای گواهینامه‌های دوستدار محیط زیست، ایزو 9001 و 2008 است.

آریان کیمیا تک؛ نماینده انحصاری وارد کننده محصولات برند نوت

شرکت آریان کیمیا تک دارای سابقه نزدیک به دو دهه در زمینه تولید، صادارات، واردات و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی است. این شرکت دارای بزرگ‌ترین کارخانه خاورمیانه در این زمینه بوده و علاوه بر تامین بخش عمده‌ای از لوازم آرایشی و بهداشتی موجود در بازار ایران، محصولات خود را به بیش از ۱۴ کشور جهان صادر می‌کند. این شرکت افتخار دارد که از سال ۲۰۱۴ نمایندگی انحصاری پخش محصولات نوت در ایران را بر عهده گرفته است.