دوستدار حیوانات (Cruelty-Free)

محصولات برند نوت دوستدار حیوانات هستند.

اعتقاد برند نوت این است که زمین متعلق به همه موجودات زنده ساکن در آن است و به همین دلیل ما انسان‌ها به عنوان یک موجود متفکر، وظیفه داریم که از حیوانات حمایت کنیم. به همین علت، در برند نوت فعالیت‌های مهمی در این راستا صورت گرفته و سعی شده است از حقوق حیوانات در تمام عرصه‌ها حمایت شود که یکی از نمونه‌های آن کمپین NOTEstedonanimals# برند نوت است.

دوستدار طبیعت (Environmentally-Friendly)

لوازم آرایشی این برند دوستدار طبیعت هستند و از هیچگونه مواد آسیب رسان به طبیعت در آن‌ها استفاده نشده است.

در نوت حمایت از طبیعت و به ویژه حیوانات در درجه اول اهمیت قرار دارند. ما انسان‌ها زمین را بسیار آلوده کرده و حیوانات بسیاری را به ورطه انقراض کشانده‌ایم، اما وظیفه ماست که زمین را برای نسل‌های آینده و به ویژه موجودات دیگر حفظ کنیم. به همین دلیل در محصولات نوت هرگز از مواد آسیب رسان به طبیعت استفاده نمی‌شود و مواد اولیه این برند کاملا بر پایه مواد مناسب برای طبیعت هستند و دوستداران طبیعت با خیال راحت می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

فاقد پارابن (Paraben-Free)

لوازم آرایشی نوت فاقد هرگونه مواد مضر از جمله پارابن هستند.

در تولید لوازم آرایشی برند نوت، سلامتی و زیبایی شما از اهمیت حیاتی برخوردار است. به همین دلیل همه محصولات این برند فاقد پارابن هستند. همچنین تمامی لوازم و مواد اولیه با توجه به بالاترین استانداردهای سلامتی و بهداشتی در سطح جهان انتخاب شده، تا سلامتی را همراه زیبایی به شما هدیه کنند.

آزمایش شده توسط متخصصین پوست (Dermatologically Tested)

محصولات این برند در آزمایشگاه‌های معتبر تولید و توسط متخصصین پوست، آزمایش و تایید شده‌اند.

همه محصولات نوت با در نظر گرفتن بالاترین استانداردهای سلامتی و زیبایی، توسط برترین آزمایشگاه‌ها و متخصصین حوزه پوست و زیبایی مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. به همین علت برای استفاده، کاملا ایمن هستند.

محصولات برند نوت

از کجا می‌توان محصولات برند نوت را خریداری کرد؟


برای خرید محصولات، روی دکمه زیر کلیک کنید.

شما می‌توانید در لینک زیر با مشاهده عکس محصولات و خواندن توضیحات محصولی آن‌ها، مناسب‌ترین آن‌ها را با توجه به نوع پوست و نیاز خود انتخاب کرده و با استفاده از لینک خرید موجود در صفحه هر محصول، آن را خریداری کنید. محصولات این برند در تمامی فروشگاه‌های معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی و وب‌سایت‌های قابل اعتماد عرضه شده است.


محصولات نوت